Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania, które padają podczas spotkań, wraz z odpowiedziami.
Mam nadzieję, że to pomoże Wam rozwiać chociaż część wątpliwości, związanych np. z moim systemem pracy czy formalnościami dotyczącymi współpracy.
Na jakim terenie pracujesz?
Pracuję na terenie całej Polski, a na co dzień mieszkam w Warszawie.- Z jakim kosztem należy się liczyć, jeżeli zdecydujemy się na Twoje usługi? Pakiet obejmujący maksymalnie 12 godzin pracy, od przygotowań do 00:30 to koszt 4500 zł. Po szczegółową ofertę należy zgłosić się, pisząc wiadomość.
- Czy spotkanie zapoznawcze jest wymagane? Jeżeli jest taka możliwość to jak najbardziej zachęcam do spotkania – w przytulnej kawiarni lub na Skype : ) To na pewno dobry sposób, żeby lepiej się poznać i sprawdzić czy wszyscy nadajemy na tych samych falach.
- Jak wygląda proces rezerwacji terminu? Rezerwacja terminu następuje po podpisaniu umowy, z której wzorem zapoznajecie się odpowiednio wcześniej, oraz wpłaty zadatku – 20 % całej kwoty.
- Jak długo będziemy czekać na zdjęcia? Maksymalny czas oczekiwania na reportaż to 60 dni roboczych.
- Kto wybiera zdjęcia do obróbki, odbitek i albumów? Tym zajmuję się tylko i wyłącznie ja. Musicie mi w tym aspekcie zaufać, bo moje doświadczenie pozwala mi na ułożenie ciekawej historii z Waszego ślubu.
- Czy współpracujesz z operatorami filmowymi? Tak, polecam Wam gorąco Huberta i jego „Cięte Arty”. Przeżyliśmy wspólnie wiele ślubnych historii, wiemy czego możemy się po sobie spodziewać, a cała współpraca stanowi dla nas czystą przyjemność.
- Do której godziny jesteś z Nami podczas wesela? Jestem z Wami maksymalnie do 00:30.
- Czy doliczasz dodatkowe koszty za dojazd i/lub nocleg? Nie, nie doliczam żadnych ukrytych kwot za dojazd na miejsce ceremonii. Sytuacja zmienia się przy plenerze – tutaj należy mieć na uwadze koszty spania i dojazdu, ale jeżeli jest możliwość, żeby zabrać się z Wami, to nie musicie się o nic martwić.
- Czy posiadasz zezwolenie na uwiecznianie uroczystości kościelnych? Tak, posiadam specjalną legitymację, która uprawnia mnie do utrwalania każdej uroczystości na terenie Polski.
- Jak wygląda Twoja praca podczas ślubu i wesela? Jestem cichym obserwatorem i staram się za każdym razem wtopić w tłum. Uwielbiam fotografować detale w jakiś niekonwencjonalny sposób, portrety oraz robię kawał całkiem niezłego reportażu. Zagubionym, zawsze służę radą, żeby czuli się jak najbardziej komfortowo, szczególnie podczas przygotowań. Na specjalne życzenie Młodych, jeżeli jest czas i miejsce, mogę również wykonać zdjęcie grupowe oraz zdjęcia z najbliższymi, ale uważam, że najpiękniejsze emocje to te, złapane z ukrycia.
- Ile zdjęć finalnie otrzymamy? Moje minimum to 30o zdjęć w najwyższej rozdzielczości. Ostateczna ilość jest uzależniona od wielu czynników takich jak wielkość wesela, atmosfera, warunki pogodowe, które czasami potrafią popsuć plany, związane np. z mini sesją.
- Mini sesja – co to jest? : ) To Wasze dobrowolne porwanie z wesela! Dokładnie tak! Polecam szczególnie tym, którzy nie planują późniejszego pleneru. Fajnie jest uchwycić tylko Was, w okolicznościach przyrody, która będzie nam towarzyszyć np. przy sali. Taka sesja to maksymalnie 30 minut luźnych ujęć we dwoje, z dala od zgiełku wesela.
A tak wyglądają przykładowe produkty – pudełko, odbitki oraz fotoksiążka, które stanowią idealne uzupełnienie całego reportażu.